1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. فوم بسته بندی فر توکار
یونولیت بسته بندی فر توکار

فوم بسته بندی فر توکار

با توجه به قیمت بالای  محصول، یونولیت بسته بندی فر توکار با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی ، حداکثر محافظت از کالا را تامین کرده است. با توجه به محافظت اصلی توسط…
با توجه به قیمت بالای  محصول، یونولیت بسته بندی فر توکار با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی ، حداکثر محافظت از کالا را تامین کرده است. با توجه به محافظت اصلی توسط فوم در این بسته بندی کارتن در نظر گرفته شده برای بسته بندی این کالا قبل از طراحی یونولیت بسته بندی فر ، تنها نقش نگه دارنده فوم و چاپ تبلیغات و مشخصات محصول خواهد داشت.
سهولت در بسته بندی و مونتاژ بسته بندی جزو اولویتهای ساخت  یونولیت بسته بندی توسط صبافوم میباشد.
کد:0427

این فوم بسته بندی یا یونولیت بسته بندی به صورت دو کفه چپ و راست تعبیه شده. با در نظر گرفتن موارد محافظت از کالا ، فوم بسته بندی با قیمت مناسبی را هم باشد.
فوم یونولیت بسته بندی فر توکار با هدف حداکثری محافظت از محصول ارزشمند دربرابر ضربه و سقوط ناشی از حمل و نقل و یا جابجای طراحی گردیده است.
برای کالای خود شخصیت قائل شوید!
بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود.مشتری نیز حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی.فروش کالای لوازم خانگی به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.

شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست