1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی قالبی سفارشی
  3. هواپیمای فومی EPP
هواپیمای مدل فومی EPP

هواپیمای فومی EPP

هواپیمای مدل EPP ، با قابلیت پرواز هواپیمای فومی EPP قابلیت پرواز دارد. این هواپیما EPP به عنوان اسباب بازی و وسیله سرگرمی به سفارش مشتری ساخته شده است. تکنولوژی…

هواپیمای مدل EPP ، با قابلیت پرواز

هواپیمای فومی EPP قابلیت پرواز دارد. این هواپیما EPP به عنوان اسباب بازی و وسیله سرگرمی به سفارش مشتری ساخته شده است. تکنولوژی تولید EPP از سال 96 در شرکت صبافوم شکل گرفت و با همکاری شرکتهای مطرح کره ای در این زمینه تکمیل گردید. هواپیمای مدل EPP بسیار سبک و انعطاف پذیر است و مناسب برای تمام گروههای سنی میباشد.

هواپیمای مدل فومی EPP
هواپیمای مدل فومی EPP

قیمت مناسب و اقتصادی

با توجه به تولید انبوه این محصول و تولید EPP در داخل کشور هواپیمای فومی EPP بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و مدلهای جدید آن در حال طراحی است. جنس این محصول پلی پروپیلن انبساطی یا پلی پروپیلن بسط داده شده میباشد که در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد.

هواپیمای مدل فومی EPP
هواپیمای مدل فومی EPP
صبافوم به عنوان تنها تولید کننده فوم EPP در کشور در صنایع مختلف مشغول به همکاری با شرکتهای معتبر میباشد. پلی پروپیلن انبساطی به عنوان متریال جدید با خواص بینظیر خود در طراحی قطعات مختلف قابل استفاده میباشد.
EPP می تواند در چگالی های متفاوتی، از ۱۵ تا ۲۰۰ گرم بر لیتر، ساخته شود. که چگالی توسط قالب ریزی به ۱۸ تا ۲۶۰ گرم بر لیتر ارتقاء می یابد. مهره های جداگانه توسط فرایند قالب ریزی قفسه بخار۲ به هم جوش خورده و محصول نهایی را شکل می دهند. محصول نهایی قطعه ای مستحکم و کم وزن است.
هواپیمای مدل فومی EPP
هواپیمای مدل فومی EPP

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست