1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی قالبی سفارشی
  3. فوم بسته بندی کفی یخچال عرض ۶۰
بسته بندی کفی یخچال۶۰

فوم بسته بندی کفی یخچال عرض ۶۰

با استفاده از بسته بندی کفی یخچال۶۰ طرح شده توسط صبافوم به طور کامل پالت های چوبی قدیمی حذف شده.با توجه به خواص پلاستوفوم ( یونولیت ) این بسته بندی…

با استفاده از بسته بندی کفی یخچال۶۰ طرح شده توسط صبافوم به طور کامل پالت های چوبی قدیمی حذف شده.با توجه به خواص پلاستوفوم ( یونولیت ) این بسته بندی محافظت کامل تری را برای یخچال فراهم مینماید.
همراه بسته بندی کفی یخچال۶۰ یک ورق کارتن پلاست به عنوان محافظت در مقابل سایش ارایه میشود.در هنگام بسته بندی یخچال این ورق در زیر فوم ( یونولیت ) پالت یخچال نصب میشود.

بسته بندی کفی یخچال۶۰
بسته بندی کفی یخچال۶۰

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی فروش کالای لوازم خانگی به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.
فوم ( یونولیت ) بسته بندی  پالت یخچال عرض ۶۰ جدید صبافوم با  طراحی زیبا و با توجه به ضخامت کف محصول محافظت کامل در برابر ضربه و آسیب دیدگی کف یخچال را فراهم میکند.

شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست