1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی قالبی سفارشی
  3. پلاستوفوم یخدان 60 لیتری
پلاستوفوم یخدان 60 لیتری

پلاستوفوم یخدان 60 لیتری

ابعاد یخدانهای سری اکونومی طوری طراحی شده است که بیشترین تعداد ممکن در کانتینر و وسایل حمل و نقل قابل حمل باشند یونولیت یخدان یا کولباکس یا ترموس از تولیدات…

ابعاد یخدانهای سری اکونومی طوری طراحی شده است که بیشترین تعداد ممکن در کانتینر و وسایل حمل و نقل قابل حمل باشند

یونولیت یخدان یا کولباکس یا ترموس از تولیدات شرکت صبافوم و از جنس پلاستوفوم ساخته شده است.  پلاستوفوم یخدان 60 لیتری طراحی شده در صبافوم با حفظ کارایی حداقل هزینه را برای مشتری خواهد داشت. دانسیته و فشردگی یونولیت یخدان صبافوم به گونه ای طراحی شده است که حداقل برای ۱۲ ساعت دما را حفظ میکند.(بستگی به میزان یخ و مواد غذایی داخل یخدان خواهد داشت.) یونولیت به کاررفته در یخدان صبافوم با داشتن ضریب انتقال حرارت بسیار پایین در حفظ دمای مواد بسیار کارآمد است.
با توجه به تحمل وزن محصول و شکل منظم هندسی  هزینه حمل و نقل بسیار کاهش خواهد یافت.

کد:30475

پلاستوفوم یخدان 60 لیتری پلاستوفومی صبافوم با ابعاد  ۵۸.۵*۳۹*۳۹ سانتیمتر تولید میشوند که کاربرد و کارایی خاص خود را دارند.

یخدان یونولیتی برای نگهداری قطعات یخ و حتی مایعات است.موادی که نیاز دارند در طی انتقال دمای خود را حفظ کنند. یخدان،شربتخانه صندوقی است که خوراک فاسد شدنی در آن قرار میگیرد که معمولاً برای سفرها هم استفاده می‌شود. امروزه یخدان مصارف زیادی در صنعت؛ مصارف خانگی، حمل دارو، حمل فراورده‌های شیلات مانند ماهی و میگو، حمل خون ، کشاورزی و غیره دارد.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست