ساخت قالب یونولیت

قالب یونولیت چیست

عموما جهت تولید هر قطعه پلاستیکی چند راه مختلف وجود دارد که یکی از آنها تزریق توسط پرسهای تزریق میباشد. لزوما برای پروسه تزریق در هر صنعتی نیاز به ساخت قالب میباشد.

قالب یونولیت یا قالب پلاستوفوم برای قالبگیری قطعات پلاستوفوم و یا یونولیت استفاده میشود و تفاوت عمده آن با قالبهای تزریق معمول در صنعت پلاستیک دوجداره بودن و باز بودن آن است. قالب تولید یونولیت از آلومینیوم ساخته میشود و بسته به حساسیت و هزینه در نظر گرفته شده آلیاژ آلومینیوم آن متفاوت خواهد بود.

آلیاژ بکار برده شده در ساخت قالب اثر مستقیم بر کیفیت محصول و عمر قالب فوم خواهد داشت.

حساسیت و الزام به کیفیت در شرکت صبافوم از آنجایی است که این قالبها روزانه در هنگام تولید در معرض صدها بار عبور بخار و آب گرم و همچنین سرد و گرم شدن هستند. به همین جهت دقت در انتخاب آلیاژ مناسب جهت ساخت قالب یونولیت  و همچنین کیفیت متریال مورد استفاده در تمامی اجزای قالب اهمیت ویژه ای دارد .

.

1

سال سابقه ساخت قالب

آلومینیوم قالب پلاستوفوم

با توجه به نوع قالب و تیراژ مورد درخواست سفارش دهنده قالب، متریال مورد استفاده میتواند شمش آلیاژی ریخته گری باشد و یا بلوک آلومینیوم نوردی. بدیهیست که بلوک آلومینیوم نورد عمر بیشتر و هزینه بیشتری خواهد داشت و تاثیر مستقیم بر قیمت قالب فوم دارد.

با توجه به اینکه در اغلب موارد قالبهای تولید یونولیت ساخته شده از آلیاژهای آلومینیوم ریخته گری میباشد لذا انتخاب آلیاژ صحیح که هم مقاومت به خوردگی مناسبی داشته باشد و هم سختی مناسبی جهت ماشینکاری داشته باشد بسیار مهم است

متاسفانه افراد غیر متخصص و غیر متعهد برای کاهش قیمت قالب از ارزان ترین آلومینیوم ضایعاتی برای ساخت قالب استفاده میکنند

با اطمینان از اعتبار سازنده قالب از جنس آلومینیوم مورد استفاده جهت ساخت قالب میتوانید مطمئن شوید. قالب سرمایه گذاری شما برای بخشی از خط تولیدتان میباشد پس حداکثر توجه را در ساخت و تامین آن بکارگیرید و فریب ارزان بودن آنرا نخورید

یک روز توقف خط تولید شما به علت خرابی قالب بسته بندی خسارتی به مراتب بیشتر از سرمایه گذاری بر روی کیفیت و قیمت قالب یونولیت مطمئن خواهد داشت

.

1000

قالب ساخته شده

دقت و کیفیت در ساخت

واحد قالبسازی صبافوم با سایقه بیش از 20 سال و شناخت دقیق پروسه تولید یونولیت و دانش طراحی قالبهای یونولیت امکان خطا و عیوب ناشی از ساخت قالب را به کمترین حد ممکن رسانده است. با توجه به اینکه صبافوم به عنوان سازنده قالب یونولیت یکی از پیشروان صنعت تولید بسته بندی پلاستوفوم میباشد، الزامات کیفی و موارد مربوط به عملکرد صحیح قالب در تولید یونولیت کاملا مدنظر قرار میگیرد، زیرا تعهد صبافوم با ساخت قالب و تحویل نمونه پایان نمی یابد.

با توجه به اینکه صبافوم از پیشروان صنعت تولید بسته بندی یونولیت میباشد، لذا توجه ویژه ای در قالبسازی صبافوم به کیفیت ساخت قالبها میشود.

استفاده از ماشین آلات و تجهیزات کالیبره و مناسب جهت عملیات ساخت قالبهای یونولیت، منتج به دقت کافی و کیفیت مناسب جهت قالبهای پلاستوفوم ساخته شده توسط صبا فوم خواهد شد.

.

750

شریک تجاری

قالب یونولیت

پوشش قالب پلاستوفوم

خورندگی در قالبها و پروسه تولید یونولیت بسیار بالاست به همین جهت استفاده از پوشش تفلون کمک زیادی به سلامت قالب و کیفیت محصول نهایی خواهد کرد .

صبا فوم توانایی ارائه قالبها را همراه با پوشش تفلون با بالاترین کیفیت را دارد. اگر تیراژ تولید شما بیش از 50.000 ضرب میباشد پیشنهاد میشود حتما از پوشش تفلون استفاده کنید.

پوشش تفلون در قالبهای پلاستوفوم علاوه بر افزایش طول عمر قالب به کیفیت محصول تولیدی کمک فراوانی خواهد کرد که بر اساس سفارش مشتری قابل انجام میباشد.

با توجه به انجام کل پروسه قالب سازی در شرکت صبافوم پوشش دهی هزینه زیادی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

1

نفر پرسنل توانمند قالبسازی

طراحی و تایید محصول قبل از ساخت

پس از عقد قرارداد و سفارش قالب برای تمام محصولات مدل سه بعدی آماده شده و در صورت درخواست مشتری امکان ارائه نمونه ماشینکاری شده محصول قبل از ساخت قالب وجود دارد.

ارائه نمونه فومی قبل از ساخت قالب باعث خواهد شد از مناسب بودن بسته بندی فوم مطمئن باشید.

بر اساس تجربه ما ساخت کارتن و یا هر پوشش خارجی جهت بسته بندی محصول بهتر است پس از تولید فوم نهایی و با نمونه انجام پذیرد.

اگرچه شیرینکیج و یا جمع کرد پلاستوفوم در ساخت قالب منظور میگردد ولی جهت اطمینان از انجام درست کار بهتر است ساخت کارتن پس از دریافت نمونه از قالب انجام پذیرد.

.

یونولیت بسته بندی اتو
800

ست قالب در حال تولید

چگونه قالب پلاستوفوم خود را سفارش بدهم؟

جهت سفارش قالب یونولیت اختصاصی محصول خود کافیست محصول و یا طرح پلاستوفوم بسته بندی مورد نظر خود را به همراه اندازه های خارجی محصول و یا طرح پلاستوفوم بسته بندی و تعداد مورد نیاز محصول در ماه یا در سال را یا کارشناسان صبافوم در میان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت اطلاعات محاسبات مربوط به زمان و هزینه ساخت قالب را با شما در میان خواهند گذاشت و پس از آن بررسی دقیق شرایط ساخت قالب یونولیت آغاز خواهد شد و قرارداد قطعی ساخت قالب منعقد میگردد.

ایده های بسته بندی در اسرع وقت ایجاد میگرددند و به تایید سفارش دهنده خواهند رسید و پس از آن در صورت درخواست مدل فومی جهت اطمینان از جامع بودن طرحها ساخته میشود و بر روی محصول مورد آزمایش قرار میگیرد.

برای اطمینان خاطر 100% از انجام صحیح بسته بندی نمونه اولیه ساخته میشود و برروی محصول آزمایش میگردد.

پس از اطمینان از جامع بودن طراحی پروسه ساخت و تحویل نمونه اولیه از قالب آغاز خواهد شد. زمان مورد نیاز جهت ساخت قالب معمولا 30-45 روز میباشد ولی صبافوم در صورت نیاز قادر به ساخت قالب ظرف 72 ساعت میباشد.

فهرست