1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. فوم بسته بندی شیر آفتابه و دوش
فوم بسته بندی آفتابه دوش

فوم بسته بندی شیر آفتابه و دوش

حمل مطمئن باتوجه به جلوگیری از وارد آمدن ضربه توسط قطعات شیر که هدف اصلی طراحی بسته بندی میباشد.حمل محصول با استفاده از بسته بندی پلاستوفوم ( یونولیت ) فوم شیر آفتابه و دوش…

حمل مطمئن

باتوجه به جلوگیری از وارد آمدن ضربه توسط قطعات شیر که هدف اصلی طراحی بسته بندی میباشد.حمل محصول با استفاده از بسته بندی پلاستوفوم ( یونولیت ) فوم شیر آفتابه و دوش به دلیل تحمل وزن توسط قطعات بسته بندی و همچنین محافظت از محصول مطمئن انجام خواهد شد.بیشتر صدمات وارد شده به شیر آفتابه و دوش در زمان حمل است.در این بسته بندی سعی شده تا قطعات مختلف با هم هیچ برخوردی نداشته باشند.

فوم بسته بندی ( یونولیت ) شیر آفتابه دوش  به صورتی طراحی شده است که برای شیرهای آبریز وسط و آبریز چپ یا راست در طرحهای مختلف مورد استفاده باشد.

برای کالای خود شخصیت قائل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی فروش.کالای لوازم خانگی به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.

شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست