1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. فوم کانال یخچال و فریزر
فوم کانال یخچال و فریزر

فوم کانال یخچال و فریزر

با استفاده از بسته بندی پلاستو فوم  ( یونولیت ) به عنوان کانال عبور هوای سرد یخچال به طور کامل از هدر رفت برودت ایجاد شده جلوگیری به عمل آمده…

با استفاده از بسته بندی پلاستو فوم  ( یونولیت ) به عنوان کانال عبور هوای سرد یخچال به طور کامل از هدر رفت برودت ایجاد شده جلوگیری به عمل آمده و هزینه ساخت را برای یخچال کاهش میدهد.

تولید دقیق و حساب شده

فوم بسته بندی ( یونولیت ) کانال یخچال و فریزر قطعه بسیار دقیق و حساسی است. این قطعه در صبافوم با قالبهای دقیق و با نظارت ۱۰۰% قطعات انجام میگیرد.

چرا یونولیت؟

استفاده از یونولیت تولید انواع یخچال و فریزر به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار ،سبک بودن، عایق بودن و جابه جایی آسان تبدیل به گزینه اول شده. مقاومت بالای یونولیت (پلاستوفوم) در برابر فشار باعث میشود در هنگام فرو ریختن و ضربه کمترین صدمه به محصول وارد شده و به خوبی از کالای شما محافظت شود. وزن پایین یونولیت بسته بندی باعث میشود تا محصول شما با حداقل وزن آماده ارسال شود.

عایق بودن یونولیت بسته بندی دلیل دیگری جهت استفاده از آن میباشد.این خصیصه کالای شما را در برابر سرما و گرما حفاظت میکند. آرایش مولکولی یونولیت باعث میشود در مجاورت با مواد دیگر واکنشی نشان ندهد.این خصوصیت باعث استفاده گسترده در انواع بسته بندی شده است. قیمت فوم در مقایسه با رقبای خود بسیار پایینتر میباشد و هزینه کمتری برای بسته بندی کالای شما به همراه خواهد داشت.

فوم کانال یخچال و فریزر

امروزه حفاظت از محیط زیست از اهمیت ویژه ای برخوردار است.استفاده از مواد غیر قابل بازیافت باعث به خطر افتادن شرایط زیستی در سیاره ما خواهد شد. یونولیت بسته بندی قابلیت بازیافت و استفاده مجدد داشته.از این بابت کمک شایانی به حفاظت از محیط زیست میکند.

  1. وزن پایین
  2. عایق دما
  3. پلی استایرن

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست