1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی قالبی سفارشی
  3. یونولیت ماله بنایی
یونولیت ماله بنایی

یونولیت ماله بنایی

یونولیت ماله بنایی به دلیل سبک بودن و کارایی بالا بسیار مورد استقبال استفاده کنندگان قرار گرفته است.این محصول با قیمت مناسب محبوبت خاصی در بین استادان بنایی ساختمان دارد.…

یونولیت ماله بنایی به دلیل سبک بودن و کارایی بالا بسیار مورد استقبال استفاده کنندگان قرار گرفته است.این محصول با قیمت مناسب محبوبت خاصی در بین استادان بنایی ساختمان دارد.

قیمت مناسب و اقتصادی

با توجه به تولید انبوه این محصول و تیراژ بسیار بالا قیمت تولید یونولیت ماله بنایی بسیار مناسب و ارزان خواهد بود.
سبکی محصول باعث خستگی کمتر شده که در نتیجه راندمان عمل کرد نیروی انسانی افزایش میابد.
این نوع ماله بنایی به دلیل سبک بودن و کارایی بالا بسیار مورد استقبال استفاده کنندگان قرار گرفته است.این محصول با قیمت مناسب محبوبیت خاصی در بین استادان بنایی ساختمان دارد

از ماله در ساختمان‌سازی و تعمیرات ساختمانی برای مسطح کردن، مخلوط کردن، برداشتن یا شکل‌دهی موادی چون سیمان و گچ و ماسه یا ملات استفاده می‌کنند.

بهبود مستمر
صبافوم با سرلوحه قراردادن خط مشی بهبود مستمر و همکاری با شرکتهای مطرح دنیا .در زمینه به روزرسانی ماشین آلات و تکنولوژی تولید به دنبال ایجاد خطوط تولید با ظرفیت بالا و بالا بردن .راندمان تولید و کاهش هزینه های تولید و در نهایت افزایش رضایت مندی مشتریان میباشد.

پس از گذشت سالیان امروز صبافوم در نتیجه سیاست کلان بهبود مستمر. مشخصات برجسته ای را به جهت همراهی با تولیدکنندگان با اهمیت و عالیرتبه کشور دارا میباشد.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست