1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. بسته بندی اختصاصی هود
پلاستوفوم اختصاصی هود

بسته بندی اختصاصی هود

پلاستوفوم اختصاصی هود طراحی شده،به صورت کامل هود را از طرفین حفاظت خواهد کرد.شیشه هود کاملا داخل پلاستوفوم بسته بندی خواهد بود. حالت معلق هود در داخل کارتن مانع از…

پلاستوفوم اختصاصی هود طراحی شده،به صورت کامل هود را از طرفین حفاظت خواهد کرد.شیشه هود کاملا داخل پلاستوفوم بسته بندی خواهد بود. حالت معلق هود در داخل کارتن مانع از وارد آمدن ضربه در هنگام سقوط های احتمالی در حمل و نقل خواهد شد.
در نظر گرفتن شیارهای جانبی جهت اضافه کردن تخته چوبی جهت حمل و نقل های با مسافت بالا و بین المللی بسته بندی کامل و ایده عالی را به شما هدیه میدهد.

محافظت کامل از محصول

 

انبارش هود به دلیل نامتقارن بودن آن کاری مشکل مینماید اما با استفاده از بسته بندی پلاستوفوم اختصاصی هود طراحی شده توسط صبافوم به دلیل تحمل وزن توسط قطعات دوسر هود این مشکل کاملا مرتفع شده است و انبارش به راحتی امکان پذیر خواهد بود.
 

انبارش آسان

پلاستوفوم اختصاصی هود
پلاستوفوم اختصاصی هود
بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود.درنتیجه حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
با توجه به اینکه قیمت تمام شده محصول از مهمترین دغدغه های تولیدکنندگان است طراحی پلاستوفوم بسته بندی گوشه هود به نحوی انجام گرفته که قیمت آن به مینیمم کاهش یابد. استفاده از پلاستوفوم بسته بندی باعث سهولت در بسته بندی و سرعت در خط مونتاژ و حذف ایستگاه کاری خواهدشد. سهولت در بسته بندی و مونتاژ بسته بندی جزو اولویتهای ساخت فوم یونولیت بسته بندی توسط صبافوم میباشد.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست