1. خانه
  2. بسته بندی
  3. فوم پلی اتیلن رولی
فوم پلی اتیلن رولی

فوم پلی اتیلن رولی

فوم پلی اتیلن رولی یکی از فرآورده های پلیمری و نفتی به حساب می آید که به دلیل داشتن خاصیت تراکم عایق مناسبی از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا…

فوم پلی اتیلن رولی

یکی از فرآورده های پلیمری و نفتی به حساب می آید که به دلیل داشتن خاصیت تراکم عایق مناسبی از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا است.

عایق فوم رول پلی اتیلن دارای وزن سبک و جنس نرم است و قابلیت حمل آسان و راحت دارد. پلی فوم برای دمایی بین 35- تا 80+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​است.عایق فوم رول ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند. در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد.عایق فوم رول پلیاتیلن به صورت رولی و تخته ای عرضه می شود و به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی فوم ماده ای است غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند. فاقد ترکیبات جانبی بوده، طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی شود.قیمت عایق فوم پلی اتیلن می ‌تواند براساس کاربری شما متفاوت باشد. رول فوم‌ های پلی اتیلن دارای کاربردهای فراوانی هستند، فوم پلی اتیلن دارای ساختار سلولی باز است.

قیمت عایق فوم رول پلی اتییلن مناسب بوده و دست شما را برای کاربردهای گوناگون باز می گذارد.پلی اتیلن ضد الکتریسیته بوده و برای بسته‌ بندی مناسب است.از رول فوم‌ های پلی اتیلن می‌ توان در قالب‌های مختلف استفاده کرد.عایق فومی رول پلی اتیلن به شما اجازه می ‌دهد تا از آن برای محافظت از کالاهای گران ‌بها استفاده کنید.

رول فوم‌ های پلی اتیلن را می ‌توان در ضخامت و دانسیته ‌های مختلفی سفارش داد. قیمت عایق فوم رول پلی اتیلن مورد نظر شما با توجه به میزان تراکم و دانسیته آن متفاوت است.

شما می توانید ابعاد مورد نیاز خود را جهت تولید سفارش دهید.

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود.درنتیجه حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.

  1. در ابعاد مختلف
  2. عایق
  3. پلی اتیلن

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست