1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. پلاستوفوم بسته بندی تلویزیون و LCD
یونولیت بسته بندی تلویزیون

پلاستوفوم بسته بندی تلویزیون و LCD

بسته بندی با استاندارد بین المللی با بسته بندی صبافوم تضمین شده خواهد بود یونولیت بسته بندی تلویزیون پلاستوفوم یونولیت بسته بندی تلویزیون و LCD به سفارش مشتری و با رویکرد محافظت…
بسته بندی با استاندارد بین المللی با بسته بندی صبافوم تضمین شده خواهد بود
یونولیت بسته بندی تلویزیون
یونولیت بسته بندی تلویزیون
پلاستوفوم یونولیت بسته بندی تلویزیون و LCD به سفارش مشتری و با رویکرد محافظت حداکثر طراحی گردیده است. با این پلاستوفوم فاصله قابل ملاحظه ای بین بسته بندی  کارتن و جعبه در بسته بندی و محصول ایجاد شده است . بسته بندی تلویزیون و LCD موجود باعث شده تلفات ناشی از حمل و نقل و شکستگی های احتمال به حداقل رسیده . هزینه بسته بندی با توجه به محافظت صددرصدی از کالا کاهش یافته است.

 سهولت در بسته بندی و مونتاژ بسته بندی جزو اولویتهای ساخت  یونولیت بسته بندی توسط صبافوم میباشد.

با توجه به قیمت بالای  هر تلویزیون و حساسیت بسیار صفحه های LCD و LED ، یونولیت تلویزیون و LCD طراحی شده تمام نقاط حساس  و ضربه پذیر را با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی ، پوشش داده و حداکثر محافظت از کالا را تامین کرده است.

یونولیت بسته بندی تلویزیون
یونولیت بسته بندی تلویزیون

برای کالای خود شخصیت قائل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود.مشتری نیز حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی.فروش کالای لوازم خانگی به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.

شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست