1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. پلاستوفوم بسته بندی جارو شارژی
فوم بسته بندی جارو شارژی

پلاستوفوم بسته بندی جارو شارژی

فوم یونولیت بسته بندی جارو شارژی با رویکرد کمترین هزینه و محافظت حداکثر طراحی گردیده است. با این پلاستوفوم بسته بندی  کارتن و جعبه در بسته بندی به حداقل رسیده و هزینه بسته…

فوم یونولیت بسته بندی جارو شارژی با رویکرد کمترین هزینه و محافظت حداکثر طراحی گردیده است. با این پلاستوفوم بسته بندی  کارتن و جعبه در بسته بندی به حداقل رسیده و هزینه بسته بندی با توجه به محافظت صددرصدی از کالا کاهش یافته است.

بسته بندی با استاندارد بین المللی با بسته بندی صبافوم تضمین شده خواهد بود.

با توجه به قیمت بالای  محصول،فوم جارو شارژی با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی . حداکثر محافظت از کالا را تامین کرده است.سهولت در بسته بندی و مونتاژ بسته بندی جزو اولویتهای ساخت  یونولیت بسته بندی توسط صبافوم میباشد.

فوم بسته بندی جارو شارژی
فوم بسته بندی جارو شارژی
فوم یونولیت بسته بندی لوازم خانگی که در عکس نمایش داده شده است به جهت سبک بودن یونولیت بهترین بسته بندی جهت محافظت از لوازم خانگی در بسته بندی میباشد.که باعث میشود محصول محافظت شده با فوم بسته بندی صبافوم به سلامت به مقصد برسد.

با توجه به اینکه اولویت پلاستوفوم بسته بندی و اولین هدف از طراحی بسته بندی با یونولیت حفظ و سلامت کالای مورد نظر میباشد.فوم بسته بندی طراحی شده به صورت دو تکه بالا و پایین طرح گردیده است.تا از ضربات ناشی از حمل و نقل به وسیله فوم بسته بندی کاملا محافظت کند. پس از حفاظت کامل از محصول هدف دوم از یونولیت بسته بندی این نوع محصولات طرح اقتصادی بسته بندی است.به گونه ای طراحی میگردد که هر قطعه به راحتی تولید شده و مواد پلاستوفوم کمتری استفاده شود.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست