1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی اجاق گاز
  3. یونولیت اجاق توکار
یونولیت اجاق توکار

یونولیت اجاق توکار

یونولیت اجاق توکار حاضر با هدف حداکثری محافظت از گاز دربرابر ضربه طراحی گردیده است. این فوم یونولیت بسته بندی به صورت دو تکه طراحی شده است. امکان استفاده برای…

یونولیت اجاق توکار حاضر با هدف حداکثری محافظت از گاز دربرابر ضربه طراحی گردیده است. این فوم یونولیت بسته بندی به صورت دو تکه طراحی شده است. امکان استفاده برای اجاق های پنج شعله را دارد. با توجه به قرار گرفتن قطعات در بالاترین سطح پلاستوفوم بسته بندی درب کارتن از خارج شدن قطعات جلوگیری خواهد کرد.همچنین قطعات چدنی و فلزی به صفحه اجاق آسیبی نمیرساند.امنیت کامل را برای صفحات شیشه ای و یا استیل حساس در مقابل ضربه و سایش را ایجاد میکند.

یونولیت اجاق توکار
یونولیت اجاق توکار
حمل و نقل مطمئن و بدون آسیب کالا با بسته بندی فوم صبافوم تضمین شده خواهد بود
با توجه به اینکه قطعات اجاق به راحتی در مکان تعبیه شده در فوم بسته بندی قرار خواهد گرفت استفاده از پلاستوفوم بسته بندی باعث سهولت در بسته بندی و سرعت در خط مونتاژ و حذف ایستگاه کاری خواهدشد. سهولت در بسته بندی و مونتاژ بسته بندی جزو اولویتهای ساخت فوم یونولیت بسته بندی توسط صبافوم میباشد.

یونولیت اجاق توکار

بدلیل اقتصادی بودن و محافظت کامل از محصول تبدیل به بسته بندی مورد علاقه تولیدکنندگان شده است.سهولت در بسته بندی و مونتاژ بسته بندی جزو اولویتهای ساخت فوم یونولیت بسته بندی توسط صبافوم میباشد.

اجزای فوم بسته بندی

بسته بندی پلاستوفوم اجاق مبله شامل 6 قطعه پلاستوفوم (یونولیت) میباشد. 2 قطعه فوم ( یونولیت ) بسته بندی جهت کف و سقف.2 قطعه فوم ستونی جلو که محافظت از شیشه جلو و دسته ها را انجام میدهد.2  قطعه پلاستوفوم ( یونولیت ) ستونی عقب که محافظت از لوازم نصب شده در پشت اجاق را بر عهده دارند.

یونولیت اجاق توکار
یونولیت اجاق توکار

شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست